2015/03/17

Vår


Idag har det nog varit så härligt vår väder, att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Blir så excited då jag vet att då våren kommer så då kommer mitt äventyr. Fastän jag ännu inte riktigt är redo att fara iväg så ser jag ändå fram emot det och idag är det 32 dagar tills jag åker iväg, iiiihhh. 
Dagen har spenderats hos Joni föräldrar. Jag och Joni har har bara tagit det lugnt, njutit av solen och såklart så har han spenderat största delen av dagen i garaget med sin andra hälft, motorcykeln, suck. Men för att få tiden att gå lite snabbare så passade jag på och städade insidan på min lilla röda (alltså min bil). Så nu blänker den!
Och för en timme sedan så hoppade jag på tåget hemåt. Tog lite ledigt från skolan och kommer spendera resten av veckan hemma med familjen. Ser verkligen fram emot det. Ska även försöka få  några skolarbeten gjorda. Känns på något sätt bättre att göra skolarbeten hemma än i skolan, hmm undrar varför? Kanske för att hemma så finns det tusen andra saker som intresserar, så att skoluppgifterna på något sätt helt glöms bort ;) 
Men som jag skrev i ett tidigare inlägg så jobbar jag bäst då jag sitter på tåg, så kanske jag får fixat allt före jag ens är framme. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar