2015/03/12

Lycklig

Idag är faktiskt en bra dag. Fast det inte hänt något speciellt men ändå så känns det som om det varit en bra dag. Har äntligen fått spendera tid med mina bästa vänner som äntligen är hemma. Så nu behöver jag inte längre vara ensam. Är så lycklig över att få ha såna fina personer i mitt liv, som finns där för en i vått och torrt. Så dagen spenderades på stan och njöt av solen såklart. 
Nu ikväll så har jag och Joni varit och spelat lasertag eller megazone vad man nu vill kalla det, och det var helt super kiva. Vitsi vad man blev svettig, man kanske inte tror det men det faktiskt jätte jobbigt. Sen nu ikväll så har vi, eller jaa, Joni har gjort tortilla till oss. Det är nog vår favorit rätt att göra, så enkelt och så billigt och sååå gott. 

Sådär annars så börjar min resa närma sig och jag borde börja packa ihop saker i lägenheten. Jag kommer ju nu att säga upp min lägenhet när jag åker iväg, mest för att göra det enkelt och spara pengar men också för att hyran ska höjas och jag har knappast råd med den mera sen när jag kommer tillbaka. Kommer nog bli lite tråkigt att söka någon ny, eftersom det här har varit helt min dröm lägenhet men månne jag inte kommer hitta något lika bra. 
Jonis sista jobbdag är imorgon, så sen efter det så har vi massor av tid över till att packa alla mina saker och fixa det sista inför resan. Kommer säkert i något skede, när jag har tid, skriva lite mera om min resa och så, vad man ska tänka på före man åker iväg och hur man ska gå till väga om man är intresserad av att göra samma sak som jag kommer göra. Men som sagt det inlägget kommer i något senare skede. 



           



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar