2015/03/08

Sunday at its best

Veckoslutet börjar närma sig slutet och så även denna underbara söndag. Nu känns det verkligen som om våren kommit till Åbo. Solen har skinit hela dagen och det har varit så skönt. Söndagen har spenderats på jobb med mina fina teammedlemmar. Sista dagen för oss på Hirvensalo Hiihtokeskus så  att det var så här härligt väder idag gjorde det bara bättre. Har fått stå ute hela dagen och grillat korv och sen så hann vi också upp i backen en sväng. Tänk ändå om alla jobbdagar vore såhär roliga. Jag hoppas även att jag fått lite färg idag, det skulle vara roligt. När jag väl slapp hem från jobbet så tog jag tag i smuts kläderna som var utspritt över hela lägenheten, så nu har jag rena kläder igen.

Och nu sitter jag här nyduschad och med muskler som värker efter en 8 kilometers länk och lite styrketräning. Passa även på att ta ett foto på mitt och Jonis lovelock som vi äntligen fått fast. Och nu känner mig så sjukt duktig att jag tagit tag i mitt tränande ännu en gång. Nu ska jag ladda upp för en ny skolvecka och ta det lugnt och titta på film

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar