2015/03/02

#fotoutmaningmars2015

Nu när våren är på kommande, snön har försvunnit (åtminstone här i Åbo) och mars är äntligen här, så tänkte jag att jag kunde göra mars lite mera intressant. Såg på Facebook på Finlandssvenska bloggare och på Instagram att det var många som börjat med #fotoutmaningmars2015, så nu tänkte jag också hänga på. Men för att göra det lite annorlunda och göra bloggen lite mera intressant så kommer jag att köra utmaningen här på bloggen istället. Så varje dag kommer jag ladda upp en ny bild som har ett speciellt tema.


Så här så får ni både gårdagens och dagens bild.

Söndag 1 mars, något grönt. Genast när jag såg detta så fanns det en bild som jag tänkte på. Från den underbara sommardagen som spenderades med en fin vän i fina Jakobstad. (sjukt dålig kvalitet, men det syns hur glada vi är och det är det som räknas)


Måndag 2 mars, något som börjar på B, så har vi min fina bror som jag så ofta saknar när jag är här i Åbo. Min fina lillebror som inte är så liten mera och som snart kör bil. Vi är precis som en storsyster och en lillebror ska vara, vi bråkar, vi kommer inte överens men i slutet av dagen så skulle vi göra vad som helst för varandra. Jag älskar dig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar