2015/03/22

Tillbaka till Åbo

Sitter som bäst på tåget tillbaka till Åbo. Ser framemot att äntligen få träffa Joni, känns som en evighet sen jag såg honom sist. Känns så konstigt att vara utan honom när vi annars ser varandra varje dag. Lite smått roligt att jag inte klarar mig utan honom i några dagar och sen är jag påväg till Turkiet och ska klara mig i ett halvt år, hmm vet inte riktigt hur jag tänkte där. Men det problemet tar vi sen.

Nu sitter jag då på tåget och försöker fördriva tiden med att skriva skoluppgifter. Jag har också ett blogginlägg som jag håller på och göra klart för er. Där jag berättar lite mera om mitt äventyr och mitt kommande jobb.
Här får ni lite bilder från gårdagen, som vanligt så är min telefon fulla med bilder av mig och Zorro efter ett veckoslut hemma. Han är nog våran lilla älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar