2015/03/23

Pegasos World

Tänkte att jag kunde göra ett inlägg om min kommande arbetsplats, min arbetsgivare och vad jag kommer göra. För de som har missat vad som väntar mig om ungefär en månad kan läsa inlägget om mitt äventyr här
Jag kommer ju då jobba för Nazar, som aktivitetsledare. Åtminstone vad jag har hört och förstått så är det ganska få som känner till Nazar, eftersom de är relativt nya som researrangörer. Nazar grundades 2004 i Sverige och deras vision är att leverera "lyxsemester för alla". Reser man med Nazar så väljer man endast bland 4- och 5-stjärniga lyxhotell. Nazar kom först 2006 till Finland så kanske därför så är det ganska nytt för oss ännu . Vad som är typiskt med ett Nazar hotell är att det oftast ligger i Turkiet, all inclusive, hotell direkt vid stranden, stora pooler och vattenparker och Nordiska barnklubbar (där jag alltså kommer jobba).

Min titel är Nazar Dream Provider och jag kommer jobba som aktivitetsledare. Att vara Nazar Dream Provider i solen är världens bästa jobb. Nazars mål är att man ska alltid göra det lilla extra för gästerna, att erbjuda personlig service som gör semestern till ett minne för livet. Till detta jobb så krävs det att man brinner för service och och personlig kontakt.

Som aktivitetsledare så kan man bli Nazars nästa Captain Nemo i piratklubben som finns på hotellen för barnen. Kan man dansa, så kan man lära ut sina dance moves i dansklubben. Tycker man om att simma kan man lära barnen att simma i simskolan. En dag i Nazars barn- och ungdomsklubbar är inte den andra lik. Även aktiviteter som piratolympiad, pyssel, minidisco, simskola, dans och ungdomschill hör till en vanlig arbetsdag. 




Nu undrar ni då säkert alla vilket hotell som jag kommer jobba på. Ta en titt på videon nedan, så ser ni det som kommer vara mitt hem och min arbetsplats för resten av året. Paradiset alltså!



Om någon har något de vill fråga angående allt det här eller själv skulle vara intresserad av att få pröva på något sånt här, så fråga gärna. Jag hjälper gärna till (hjärtögonsmiley)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar