2015/04/01

1 april

April april.. Vet inte hur många gånger jag fått höra det idag och varje gång insett hur lättlurad jag är. Det har varit allt från graviditet till resor. Men dagen börjar närma sig sitt slut och ingen är gravid och ingen ska resa iväg. Så nu kan jag ta det lugnt och inte behöva bli lurad mera, vilken tur att vi har första april bara en gång i året.

Min vardag rullar på med skola, packande och flyttande. Fick också glädje besked igår att mitt visum äntligen blivit godkänt och är klart att hämtas. Så på tisdag så blir det en hel dag i vår fina Huvudstad. Fick också igår äntligen veta när jag hoppar på planet mot varmare breddgrader. Så 19 april, så börjar äntligen mitt äventyr. Ju närmare det kommer ju mera spännande blir det. Är nog inte ännu heller redo att lämna alla. Fastän det här är min dröm, så känns det nog lite konstigt.

Imorgon ska jag köpa tulpaner, så kommer kanske påsk feelisen till oss också.


Tb till sommaren då man var lycklig och brun. Ska bli skönt att slippa till lite varmare väder och få lite färg på samma gång.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar