2015/04/22

Dansa pausa

En snabb update från dagen. Klockan är 23.05 och jag sitter här nyduschad och så så sjuk i kroppen. Som jag skrev i det tidigare inlägget så har vi dansat idag. Och när jag säger att vi har dansat, så menar jag inte att vi typ dansat i nån timme och sen varit klar. Utan vi har dansat i 5h!! timmar idag. Helt sjukt att jag faktiskt kan gå ännu och orkar göra något alls, att jag inte dött. Men joo vi har idag dansat för hela slanten och lärt oss 6!!! olika danser. Också det är helt sjukt att jag ens kommer ihåg alla. Jag som är så dålig på att dansa och lära mig alla steg. Men idag så har det varit så sjukt roligt att alla danser har fastnat. Dock något som jag inte ser framemot är att lära mig de typ 20!! danser som är kvar. När vi alltså jobbar i the miniclub, så måste vi kunna typ 30!! danser by heart. Alla de här danserna kommer vi uppträda med på alla mini discon osv. Så vi kommer alltså stå framför hur många barn som helst och föräldrar och dansa. Så nu gäller det bara att hålla huvudet kallt och lära sig alla danser. 

Så nu ska jag sova såå skönt inatt och ladda upp inför morgondagen. Där vi fortsätter med activity workshops. Och också för några dagar sedan så fick jag en fantastisk nyhet att Joni och hans kompis kommer hit imorgon!!! Kan inte fatta att jag har en sån underbara pojkvän som kommer nu redan och hälsa på. Ska bli så roligt. Har saknat honom såå såå mycket.

Så godnatt hälsningar från Turkiet :)






2 kommentarer:

  1. Puss på dig esmis! du lär dig nog alla steg som behövs ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Puuuss, saknar dej!!! jodå sakta men säkert kommer det väl :D

      Radera