2015/04/29

Day off

Ojj nu har det hänt så mycket sen jag sist skrev så tänkte jag kunde uppdatera er lite. Som sagt så avslutades akademin igår och jag gick därifrån med ett diplom i handen. Jag är nu officiellt godkänd aktivitetsguide, wohoo. Så igår så åkte vi buss till våra olika destinationer och lägenheter. Alltså vi har det så lyxigt här. Nazar har ett helt hus med 12 olika lägenheter där bara Nazars guider och aktivitetsguider bor. Helt sjukt att vi får ha det här för oss själva, vi kommer att ha såå roligt här. Nyrenoverade lägenheter, egen pool och gård, stor balkong osv. Det här är nog livet det. Kvällen fortsatte med att fira att vi äntligen blivit klara och nu börjar vårt äventyr. Så vi gick till en restaurang i gamla stan här i Side och åt så så god mat och drack goda drinkar. Sen dansade vi hela natten lång. Så härligt att dansa under bar himmel med underbara människor. Och som pricken på i:et så var också Joni med och festade. Men han åker hem imorgon så idag så sade vi hejdå eller vi ses, han kommer ju snart igen ;) Och idag så har vi shoppat och legat vid poolen hela dagen. Så skönt med en day off. Så nu har jag äntligen fått lite färg på kroppen. 

Imorgon ska vi spendera dagen på Pegasos World och förbereda oss för fredagen. Nu är det verkligen spännande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar