2015/04/07

Almost there

Tjolahopp!
Vet ni, mitt visum är äntligen klart!!!! Har idag varit till Helsingfors och hämtat det tillsammans med Jenni och Ninni. Nu, nu känns det verkligen som om jag är påväg. Allting börjar falla på plats och allt börjar bli klart. Visumet som jag väntat på i över två månader var den sista pusselbiten som behövdes för att jag ska kunna åka iväg. Resan närmar sig med stormsteg och stressar och gör listor över vad jag måste göra före jag åker iväg, vad jag ännu måste köpa, vad ska jag packa med???? Massor med frågor som snurrar i mitt huvudet. Men som tur så kommer mamma och pappa hit på måndag och är här hela sista veckan med mig, så då får de lugna ner mig och hjälpa mig. IHHHH 11 dagar!!!

När vi nu en gång var i Helsingfors så passade vi på och shoppade lite, såklart. Hittade två superfynd på rean som jag är så nöjda med. Ett par jeans från JC för endast 12€ och ett par sport shorts perfekta för Turkiet för endast 7€ från Lindex. Sen så åt vi god lunch och hade det allmänt roligt! 


2 kommentarer:

  1. SÅ häftigt, vad du har spännande saker framför dig! Kommer du få lön för det också eller är det som praktik? Och kommer du fara helt själv eller tar du med dig pojkvännen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa visst är det!! Kan int ännu heller fatta det.. ;) Jag kommer nog få lön eftersom jag sökte arbetsplats men tar även min praktik därifrån :D Jag far nog helt själv, vilket gör det hela ännu mer spännande :)

      Radera