2015/04/24

It´s getting warmer

Akademin fortsätter och så även danslektionerna. Danserna börjar gå bättre och bättre och det känns bra. Idag har vi haft en riktigt varm och rolig dag. Man märker verkligen att hög säsongen är påväg. Idag så hade vi verkligen en intressant dag. Vi har lärt oss om att jobba i team och hur ett bra team fungerar, vi har lärt oss att ge feedback, att lyssna, att presentera oss själva och så mycket mer. Verkligen en bra dag. Och dagen blev bara bättre när Joni dök upp på hotellet och överraskade mig. Alltså hallå, hur bra pojkvän är inte det. Mitt hjärta smälter ;) Men det är också svårt att veta att han är här man att jag inte kan umgås med honom så mycket som jag vill. Så imorgon hoppas jag på en lugnare dag så att jag får spendera tid med honom.

Men annars så flyter allting på som det ska. Allting börjar kännas mera på riktigt nu. Man vill bara flytta till lägenheten och börja jobba på riktigt. Idag fick vi också våra uniformer, så speciellt med de i handen känner man sig redo för att börja jobba. Ska visa våra fina kläder en annan dag när jag har mera tid.

Här ser ni jag och en av mina rumskompisar. The Finnish Mafia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar