2015/06/02

JUNE

Äntligen har vi juni månad här. Allting börjar falla på plats efter att ha jobbat nu i en månad. Vädret blir varmare och varmare och snart är vi inne i högsäsong. Med juni innebär också många roliga saker, besök från familjen, min födelsedag och annat roligt. När man nu tänker tillbaka på de första dagarna här i Turkiet så känns det som en evighet sen. Tiden bara flyger iväg och nu är det fem månader kvar av mitt äventyr.
2 juni idag vilket innebär sex dagar tills jag får besök från Finland och åtta dagar tills jag fyller hela 21 år. Kommer bli en väldigt underbar vecka med massor av roliga saker med de personer som jag saknar mest. Också min födelsedag ser jag framemot som jag får fira med familjen men även med min nya familj här i Turkiet, kommer bli helt super tror jag.

Men annars så har det inte hänt så mycket extra på sista tiden. Jobbat på som vanligt och festat lite ibland. Måste ju få släppa loss lite för att orka jobba också. Är fortfarande lite överraskad över hur bra jag trivs här och också fortfarande väldigt overkligt att vara här.




 


































Där var det lite bilder från senaste tiden. Superhjälte dag i miniklubben, första dagen då Isländska gäster anlände, festbilder med finaste Elin och på sista bilden så ser ni Team Finland. Fina finska tjejer som jobbar för Nazar, finnish mafia, som vi blir kallade.

Håll utkik för nästa inlägg där jag kommer berätta vad jag har gjort för roligt på min lediga dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar