2015/06/06

Awesome dag

Ligger som bäst hemma i sängen efter en skön sovmorgon. Har ledig dag i dag så passade på att sova ikapp alla missade sovtimmar. Har också passat på att städa hela lägenheten nu när familjen kommer på besök. Och med andra ord, så börjar dagarna på nedräkningen till min semester minska och det är bara en halv jobbdag kvar imorgon. Äntligen äntligen! Så idag är det ledig dag som gäller och då ska det solas och badas. Och här kommer lite bilder från de senaste dagarna som btw, har varit U.N.D.E.R.B.A.R.A.

Kan ni gissa vem som ler på insidan av Nemo? Alltså jag älskar att vara Nemo, speciellt när man ser alla barn som älskar honom och bara lyser upp när de ser honom. Då är det svårt att inte le på insidan. 

Mitt underbara äventyr fortsätter och blir bara bättre och bättre. Ska dock bli skönt med lite semester och få fira min födelsedag tillsammans med min familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar