2015/08/01

Första augusti

Första augusti och det är tre månader kvar av detta äventyr. Hög säsongen är fortfarande här och vädret är varmare än någonsin. Men nu börjar också hemlängtan krypa fram. Känns verkligen att man varit borta länge när man inte har någon aning om vad som händer hemma. Också när man tänker på allt det som man missar och att man kommer känna sig så långt efter när man kommer hem. Så jag ser verkligen fram emot att få komma hem. Så på samma gång som jag vill komma hem så vill jag inte lämna detta underbara ställe och alla underbara nya vänner. Men vilken tur att man älskar att resa, så nu får jag resa Skandinavien runt och hälsa på alla.

Första augusti och jag har ledig kväll (roligt med stygn). Sitter som bäst på världens mysigaste café och bloggar och äter tillsammans med Emma och Sara. Har inget fungerade internet hemma igen, så får sitta här resten av kvällen istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar