2015/08/03

Min dag i bilder


En vanlig arbetsdag börja med att jag stiger upp klockan 8:00, klär på mig, kollar fb och instagram haha, packar väskan och borstar tänderna. Vanligtvis hemma i Finland så är jag en riktigt morgonmänniska men här när man jobbar långa dagar i solen osv. så sover jag nog så länge som möjligt här. Redan 8:30 så hoppar jag på bussen som tar oss till hotellet. 


När vi kommer till hotellet, så äter vi frukost.


9:30, så samlas vi i Miniklubben och planerar förmiddagens program.


9:45-12:00, så jobbar vi i klubbarna.


Efter att alla klubbar har avslutats så sitter vi oftast i lobbyn och väntar en stund före lunchen börjar. Och sen äter vi lunch.


Efter lunchen, så har vi siesta. Då sitter vi oftast uppe i lobbyn och kanske tar en powernap eller bara chillar och pratar. Laddar upp inför eftermiddagen.


Sen igen, 14:00, så samlas vi och planerar eftermiddagen.


14:15-17:00 har vi öppet klubbarna igen. När klubbarna stängs så stannar man antingen för minidisco eller så åker man hem och har ledig kväll. 

 

Jobbar man kväll, så äter man middag på restaurangen, sen efter så kan det hända att man har en Nemo Surprise, gör andra saker som ska fixas eller så har man siesta och sover en stund.


20:15 börjar minidiscot och då är det energin på 100 som gäller. Då dansas det och leks en timme tillsammans med barnen. Efter minidiscot, 21:30, så åker man hem och oftast så går man raka vägen till sängen men vissa dagar kanske man hittar lite extra energi till att hitta på något. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar