2015/08/23

69

Nu har det varit tyst här allt för länge känner jag. Tiden och dagarna bara flyger så det känns som om det ända jag hinner göra är att jobba. 69 dagar tills jag är hemma igen. Kan knappt vänta. Är så taggad på att få komma hem igen och få träffa alla och att få börja skolan igen. Så cirka två månader kvar och jag har massor att se framemot nu igen en gång. Om en månad har jag semester igen, 8 dagar och då får jag besök hemifrån också. Mamma och pappa har ända sen första gången de var här tittat på resor till hösten och nu äntligen har de bokat. Så mamma, pappa och lillebror kommer på besök igen men sen fick jag också världens överraskning när även mormor och moster hade bokat. Så att få alla de på besök kommer bli så underbart. Räknar ner dagarna redan.

Annars så flyter allt annat på som vanligt. Och fastän jag är glad över att snart få åka hem så känner jag att för varje dag som går så blir det bara svårare. Vill verkligen inte säga hejdå till detta ställe och alla underbara människor. Men vem vet, kanske man är tillbaka här nästa säsong.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar