2015/09/03

September

Känns helt overkligt att det är september redan. Snart är säsongen slut och det känner man även av, det blir lugnare på hotellet, svalare kvällar och molniga dagar. Men här klagar vi inte. Efter att ha jobbar hårt och mycket under högsäsongen så är det skönt att få ta det lite lugnare nu.
Jag har även börjat räkna ner dagarna tills min underbara familj är här, väntar på att få ha semester igen. Har även börjat planera lite vad vi ska göra när de kommer hit. Jag har massor av saker som jag vill visa dem som vi inte hann med förra gången. Annars så har det inte hänt så mycket annat speciellt. Ledig dag i tisdags som spenderades vid poolen. Shopping i Manavgat. Min roomie flyttade tillbaka till Island så nu har jag fått eget rum. Små saker som man ändå kommer ta med sig hem och komma ihåg. 

Hemma så har ju skolan börjat och det känns tråkigt att inte få vara med och starta studielivet igen med finaste tjejerna men snart snart är jag tillbaka i skolan och Åbo!   






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar