2017/01/12

Get your dream job

Nu har du ännu chansen att få världens bästa sommarjobb. Har du alltid drömt om att få åka iväg utomlands för att jobba och tycker om barn eller sport och att umgås med andra människor samt brinner för serviceyrket, då tycker jag du ska lämna in en ansökan. För TUI:s ansökningsprocess är ännu igång. Så är du intresserad ska du gå in på TUI:s hemsida för mera information om både ansökningsprocessen och de positioner som finns lediga.


Jag minns ännu känslan jag hade när jag stod på flygplatsen för två år sen före jag åkte iväg till Turkiet. Jag kände mig förväntansfull men på samma gång nervös, osäker men också trygg. Det positiva med att åka iväg utomlands och jobba tillsammans med ett företag som t.ex. Nazar eller TUI är att de tar hand om en. Man vet att man har någon som ser efter en och någon som ordnar allt det  där praktiska, så som visum. Det känns tryggt att åka iväg och lämna sin familj och vänner för man vet att man kommer få en ny familj och nya vänner från hela världen på destinationen. 

Så jag uppmuntrar verkligen dig som saknar det lilla extra i vardagen och vill ha en liten utmaning, SÖK, det värsta som kan hända är att du får ett nej, och redan rekryteringsprocessen kommer bli en erfarenhet mera. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar