2015/09/24

16 september

Bättre sent än aldrig men 16 september så hade vi fotodag här på jobbet. Vi fick i uppdrag att fotografera allt. Så att Nazar kan senare göra en fotobok som vi sedan kommer få. Så det kommer bli ett fint minne härifrån. Har massor med bilder från dagen men här är några iaf.


Vet att jag tjatar om detta hela tiden men nu är det bara 4 dagar kvar tills mamma, pappa, mormor och moster är här. Och endast 3 jobbdagar och sen har jag semester. Känner att jag verkligen behöver lite semester nu. Här har vi på senaste tiden haft väldigt dåligt väder med regn, åska och kallare väder. Så jag har ju förstås gått och blivit rejält förkyld med hosta och sjuk hals. Så ska bli skönt att få koppla av lite och bli frisk. Men nu är vädret också tillbaka till det normal så det är super. Hoppas att värmen och det soliga vädret håller i sig tills familjen kommer. 

Nu är det bara eftermiddagen kvar och sedan ledig kväll, så då ska jag städa och koppla av.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar