2015/09/20

Update

En vecka, 7 dagar, tills mina föräldrar, mormor och moster är äntligen här. Vet inte riktigt vad som hänt de senaste veckorna, tiden har gått så fort och veckorna bara flyger iväg. Har massor med roliga bilder från den senaste tiden som jag ska ladda upp senare idag när jag har tid.

Känns så dåligt när jag inte skriver så ofta men här händer det inte så mycket extra. Jobbar på bara från morgon till kväll och försöker njuta av de lediga stunder vi har. Idag är det måndag och imorgon är det ledig dag igen, äntligen. Kanske ni minns att jag pratade om en lista som vi hade gjort över ställen som vi vill besöka på våra lediga dagar. Vi har två platser kvar som vi kommer ta i slutet av säsongen när man inte kan sola och bada mera. Så imorgon blir det antagligen bara en lugn dag vid poolen.

Men nu ska jag börja jobba. Hörs senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar