2015/02/18

Vårens färger

Helt fantastisk när man inser att det faktiskt finns ett slut på denna vinter. Idag har det varit helt super vackert väder här i Åbo och man ser lite glimtar av våren som är på kommande. Skönt att det börjar bli lite varmare också så man får börja gräva fram lite tunnare och "vårigare" kläder. I samband med våren så kommer det också massor med fina färger och de som känner mig vet att min garderob består av vita,svarta och gråa plagg. Det är inte för att jag är en tråkig person utan jag har aldrig varit den som bär massor av färger och sticker ut ur mängden. Men nu idag plötsligt så fick jag nån iver av att köpa något färgglatt, tror det berodde på solen som lyste så fint hela dagen. Så efter att ha varit på cafe´med min favorit tjej Mia, så gick jag och köpte en gul tröja. Av alla vårens färger så valde jag gult som är så fult, haha nånej. Men faktiskt, fastän jag inte är någon färg tjej så trivdes jag verkligen i färgen. Så nu är jag redo för våren med min gula tröja

Sportlovsveckan fortsätter och så även arbetet på slalomcentret. Imorgon kommer det bli en jobbig dag då jag först har skola från morgon och sen iväg på jobb till kvällen. Så nu ska jag krypa ner i sängen och ladda upp inför morgondagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar