2015/02/17

I´m busy busy busy doing..

.. nothing at all. Såsom låt texten så är jag upptagen med att göra ingenting. Fastän jag egentligen inte gör något speciellt från morgon till kväll, förutom jobbar och ibland går i skola, så känns det ändå som om jag vore fruktansvärt upptagen. Kanske det beror på alla måsten, ska och krav som måste uppfyllas före jag åker iväg. Jag har aldrig varit en sådan person som stressar över onödiga saker men nu känns det nog som om ett lugnt veckoslut hemma med familjen skulle sitta bra. Jag inser nu också hur svårt det är att hantera alla saker som pågår i ens liv. Skola, jobb, privatliv, FRAMTIDEN. Men med mitt motto att ta en dag i taget, så tror jag nog att allting kommer bli bra.

Jag ska nu börja ställa mig till jobbet, på Hirvensalo Hiihtokeskus, där det är full rulle. Sportlovsveckan är i full gång redan här i södra Finland, vilket gör att backen är full proppad med barnfamiljer som firar sportlov. Välkommen dit och hälsa på eller varför inte åka i backen!


Nån dag ska jag ta mig tid att sitta ner och göra ett inlägg om mitt stora äventyr som närmar sig med storm steg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar