2015/02/22

Söndag

Denna vecka börjar närma sig sitt slut och jag är helt utmattad. Som jag berättade tidigare så har vi haft sportlovsvecka här denna vecka. Vilket har gjort att vi alla i teamet jobbat som galningar i Hirvensalo. Men ack så roligt vi haft fastän vi stressat och hoppats att veckan snabbt ska gå förbi. För mig själv så hann stressen ifatt mig i slutet av veckan och jag blev lite flunssig och jag spenderade största delen av veckoslut att bara ta det lugnt och spendera tid med Joni.

Nu sitter vi här i varsin enda av soffan mätta på maletköttsoppa som vi så duktigt gjorde tillsammans ikväll. Vi spenderar ganska mycket tid i Jonis lägenhet men också det börjar nå sitt slut, eftersom hans kontrakt slutar nästa vecka. Så hans lägenhet ser just nu ut som jag vet inte vad, så de närmaste dagarna kommer bestå av packande och städande.

Imorgon får jag äntligen tillbaka min vardag med skola, fritid och skolarbeten. Trodde aldrig jag skulle säga det men den här veckan så har jag faktiskt saknat skolan och all rutin. Och som avslutning på veckan ska vi nu sätta på en film och ta det lugnt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar