2015/10/02

The sun is still shining


Min underbara semester blir bara bättre och bättre. Inser hur lycklig lottad jag är som får ha min familj här och hälsa på. Så roligt att få visa allt som jag fått uppleva det senaste halvåret. För nu börjar också mitt äventyr närma sig sitt slut. Nu är det oktober och jag har mindre än en månad kvar här. Känns helt overkligt. Tiden har gått så snabbt och jag har levt ett helt annant liv här, ett liv som är fyllt med underbara människor som jag kanske aldrig kommer träffa igen. Människor som kommer vara utspridda över hela världen inom ett par månader. Kommer bli så jobbigt att säga hejdå till alla. Så nu försöker jag ta vara på allt. Minnas varje stund och försöka uppleva så mycket som möjligt denna sista månad. 
Så nu ska jag njuta av min semester med familjen och få ut så mycket som möjligt av den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar