2015/10/21

#nazargala2015

I måndags fick jag vara med om mitt livs lyxigaste tillställning. Nazar hade nämligen sin årliga avslutningsgala. Alltså jag har aldrig varit med om något såglamoröst förut. Hela dagen spenderade vi med att göra oss klara. Temat för galan var Oscars, så inga flip flops och shorts här inte. Galan hölls på Nazars dyraste och lyxigaste hotell, och jag kan lova er, detta var nog ett hotell som man annars bara får se på tv. Hotellet heter Regnum Caraya, så ni som är nyfikna eller vi beställa en lyxig semester ska gå in och kolla på hotellet.

Galan öppnades med röda mattan och välkomst champange. Till en början så stod jag bara tyst och tittade runt mig. Det var som att komma till en helt annan värld, inte alls sådant som man är van med. Sedan fortsatte det med mingel och lite snacks och såklart mera champange. Där fanns servitörer som sprang runt och fyllde på glasen genast som de blev tomma. Alla servitörer hade till och med vita silkes handskar på sig!!!
Efter minglet så öppnades dörrarna till salen där galan skulle hållas, och då kunde jag inte tro mina ögon, så fint! Går ju förstås inte att förklara hur mäktigt allting var men ni kanske fattar vinken att det var sådant som man bara ser på tv och aldrig tror att man själv ska få vara med om. 
Under galan serverades det en fem rätters middag med mat som jag aldrig ens hört om förut. Men gott var det. Ingen Oscars gala utan Oscars nomineringar, så såklart hade vi en hel cermoni för det också blandat med lekar och videor från de olika destinationerna. 

Så glad att just jag fick möjligheten att vara med på Nazars gala, och ser redan framemot nästa år. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar