2015/05/24

160

Oj hjälp vad dagarna flyger iväg. Jag har varit här redan över en månad och som rubriken säger så har jag 160 dagar kvar här i paradiset. Det blir lätt så att tiden bara rinner ur händerna på en eftersom vi jobbar så mycket. Men försöker verkligen att ta vara på varje sekund och njuta av allt så länge det varar. Under de senaste dagarna har jag bara jobbat på och det känns som om jag inte haft en enda ledig sekund. Som tur så är nästa vecka lite lugnare med nästan tre lediga dagar. 

Har också börjat räkna ner dagarna tills mina föräldrar, lillebror och mormor och morfar kommer hit. Ska bli så sjukt underbart att se dem, känns som en evighet sen jag sade hejdå. Kommer att vara ledig hela den tiden som de är här, vilket är verkligen super roligt.
För er som suktar efter lite sol och värme, kan ju kolla på bilden nedan och bli så frestad att ni hoppar på flyget hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar