2015/07/18

Mycket på gång

Här är jag nu igen efter en paus som känns som en evighet. Här hos oss så har vi haft problem med elektriciteten. Så inget internet, ingen el, kallt vatten och värst av allt ingen AC. Därför har det varit så tyst här på senaste tiden. Men nu så ska vi hoppas att elen hålls här och att vårt internet hålls på.

Annars så sitter jag nere vid poolen och njuter av min lediga dag just nu. Har väntat länge på denna lediga dag eftersom det ingen blev någon vanlig ledig dag i tisdags. Men nu är den äntligen här! Igår hade vi en fantastisk teamdag med alla nazar aktivitetsguider och vanliga guider. Sjukt roligt dag. Så skönt att få slippa bort från jobbet och få släppa loss lite. Dagen började med brännboll, där alla matcher var på blodigt allvar och även outfiten var planerad in i minsta detalj.

 Efter brännbollen så besökte vi ett ställe som jag länge velat besöka. En restaurang uppe i bergen, som ligger på floden som rinner rakt ner från berget. Så fint och så mysigt. Jag som trodde att jag var van med kallt vatten, höll på och frysa benen av mig i det kalla vattnet som finns i floden. Men att åka därifrån utan att testa på att simma och hoppa lite där, det fanns ju inte i tankarna. God mat fick vi också. Buffé som man sen äter sittandes på kuddar och dessa flytande lådor i floden.





Teamdagen avslutades med poolparty här hemma hos oss och sen utgång. Super roligt och random kväll igen en gång med bästa Sara. Vattenpipa och drinkar på stranden, kan det blir bättre? Och vilken tur att jag hade ledig dag idag, så nu har jag fått vila ut och hunnit få lite färg på kroppen igen. Helt sjukt hur snabbt kroppen blir van med solen och färgen bara försvinner efter några dagar. Men nu efter en heldag i solen så är jag lite brunare igen ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar